H_selooo valla canım bende son zamanlarda bende aşırı derece de sıkılıyorum be hep yorgun ve bitkinim yavaş yavaş evin işlerini yapmaya çalışıyorum hava güzelse eğer çocuğumu etkinliklere götürüyorum ve son zamanlarda çok içime kapandım nedense kitap okuyup kafamı dinliyorum