daisy__ Arkadaşlar merhaba cinsiyet belli değil ama erkek olursa mirza veya yamaç koymak istiyoruz sizce başka isim düşünmeli miyiz veya ikisi arasında hangisi güzel
ozklay daisy__ Merhaba, içinizden sizi hangisi tatmin ediyorsa onu koyun derim. Bizim de cinsiyet belli değil ama kız ya da erkek olursa isimler hazir 🤗 Doruk Asil ya da Lina koyacağız. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🥰
ikievladaemanetci_ daisy__ Mirza oğlumun adı her duyan çok beğeniyor bence Mirza olmalı söylerken aşk yaşıyorsunuz🥰🥹
Dinolisoo Cinsiyet belli değilse neden sadece erkek ismi düşündünüz ki. Belki kızdır. İsimlerde biraz kaba geldi bana bilemiyorum tabi bana pek uymadı.
daisy__ Dinolisoo fikriniz için teşekkür ederim kız olursa ismi belli çünkü ilk kızımızın adını koyarken diğer isim içimizde kaldı o yüzden kız olursa onu koyarız dediğimiz için şuan erkek ismi arıyoruz
daisy__ ozklay çok teşekkür ederim inşallah sizde sağ Salim kucağınıza alırsınız isimleriniz de çok güzel
daisy__ deletedmom43191 yukarda açıklama yapmıştım sadece erkek ismine odaklandığım yok ilk kızım olduğunda aklımızda 2 isim vardı birini tercih edince diğeri içimde ukte kaldı tekrar kız olursa içimde kalan ismi koymayı tercih ettim