4 yıldır dk hapı kullanıyordum normal döngümün kaç gün olduğunu unuttum. Hapı bıraktıktan sonra en son 6 eylülde regl oldum 9 eylülde bitti. Ovülasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim 19 eylül sabahı pik oldu, 21 eylül sabahı da silikleşti yani çatlama gerçekleşti. Bat için PC uygulaması 2 ekim Chatgpt 3 ekim başka bir uygulama 5 ekim dedi. Benim bat ne zaman sizce 🥹 geciktim mi gecikmedim mi bilemiyorum bir haftadan fazladır beyaz akıntım göğüs hassasiyetim var dün akşamdan beri kasık ağrım çoğaldı hatta regl oldum kesin dedim ama olmamışım. Erken test var elimde ama ne zaman yapmalıyım bilmiyorum