mom28_ Birçok arkadas haber bekliyordu çok şükür oldum çıktım evime dönüyorum korkacak bisey yok ama işte insn ilk olan herseyden biraz çekiniyor biraz agrım var kasık agrısı bugün yatacağım çok hareket edemiyorum
3kedili2bebekli mom28_ o ağrıdan hiç bir şey kalmayacak yarına merak etmeyin hafif adet ağrısı gibi olup gider ara ara bundan sonraki süreç transfer o çok daha kolay alttan muayene gibi hiç ağrısı sızısı olmayan 3 saniyelik bir işlem o da çok kolay olacak inşallah olumlu sonuclar alın
Atyonlugra Ay hayirli olsun insaallah darisi basima bende pazartesi gidecegim kontrole daha transfere var sanirim
mom28_ Atyonlugra transferi 2 adet dönemi sonrasına yapack donduracaklar inşallah saglıklı kaliteli embriyolar olur
Atyonlugra mom28_ olsun hayirli saglikli embeiyolar olsn insaallah 2 ayda dinlenmis olursun daha saglam vucutla psikolojiyle olur hemde e
-Cennetkusuannesi- mom28_ bende de pco varda merak ettim ekim de başlanacak bana da çok yumurtan olur dedi muhtemelen benide 2 ay sonraya atar
mom28_ -Cennetkusuannesi- evet anestezili ben çok korkuyordum ilk kez anestezi aldım ama hafif anestezi igneyi vurmasıyla uyuman 1 2 saniye belki odama gelince ayıldım ama sonrasında agrım oldu suanda var
Zeynepklc42 mom28_ bende oldum 3 gün önce karnım aşırı derecede şiş çok ağrım var sizde de oldu mu bunlar
mom28_ -Cennetkusuannesi- elimin üstüne damar yolu açtı hiçbişey hatırlamıyorum sonrasında odama yatağıma yattıgımı hatırlıyorum korkulacsk bisey degil eşim 20 dakika sürdü dedi zaten orda beni hazırlamaları 5 dakika sürdü max 10 15 dk işlem uyudugunuz süre
mom28_ -Cennetkusuannesi- amin inşallah bir dua bir kaderi değiştirir derler dua almak etmek iyidir ben herkese ediyorum her zaman herkestende bekliyorum