gmzkr 5+1 ile gittiğimde kese rahim içinde görüldü. 2 hafta sonra kalp atışları için gelirsin dedi doktor. Gideceğim zaman 7+3 olacak. Sizce 7+3 te duyulur mu kalp atışları? Duyulmazsa ne yapacağım 😢
cyj gmzkr bence duyulma ihtimali yüksek canım. Beni doktor 6+5 te kalp atışı için çağırdı bekliyorum bende
bingaling562 gmzkr ben 6+5 de gittiğimde duyulmuştu kalp atışı sizin de yüksek ihtimal duyulur bu arada
Annis7 gmzkr benim de 5+2 de kese görülmüştü 6+3 de de kalp atışı duyuldu karından kalp atışlarını duymaları zor oluyor benim vajinal ultrasonla bakmışlardı kalp atışlarına ki 8. Haftada karından bakan dr zor bulmuştu kalp atışlarını hatta bir ara yok sandık korktuk yani o derece fark oluyor.
gmzkr E nabız a kan sonuçları için baktığımda doktor beta HCG ile ilgili kan almamış. Alması gerekmiyor muydu?
bingaling562 gmzkr almıyorlarsa eğer bunu siz isteyeceksiniz. Beta hcgmi kontrol etmek istiyorum ona da bakar mısın derseniz bakarlar. Bazıları ilgisiz oluyor maalesef siz demeden bakmayabiliyorlar
mommymon gmzkr kese görüldüğü zaman betaya Gerek kalmıyor bende kese gördüm betya gerek yok dedi 2 hafta sonra kalp atışı icin çağırdı
gmzkr Tulinbozlak beta HCG ile ilgili neden kan almadı sizce? Takip edilmesi gereken bir değer değil mi o. Ben yeni evliyim ve çok bilgim yok bu konularda
gmzkr Tulinbozlak Ben adetim gecikince evde idrar testi yaptım pozitif çıktı. Ertesi günü doktora gittim son adet tarihine göre 5+1 di ve kese rahim içinde görünüyor 2 hafta sonra gel kalp atışlarını duyarız dedi. Bazı kan testleri istedi 8 tüp kan aldılar ve idrar aldılar. Bunların içinde beta HCG yoktu o yüzden sorayım dedim. Ben zaten yeni evliyim evlendikten sonra 1 kere adet gördüm. İkinci gecikince test yaptım pozitif çıktı.
eni67 Kese görüldüğü için beta ya bakmazlar zaten kesenin şeklinden durduğu yerden onlar az çok anlıyorlar genel anlamda duyulur kalp atışı ama bazen duyulmadığı oluyor korkmayın her şey güzel ilerleyecek 10 haftaya kadar kalp duyulmadığı oluyor muş
ozklay gmzkr Hafta da duymuştum, az duyabilirisn belki ama 11. Hafta gibi tam duyulur büyümüş oluyor bebek ama size 1 ay sonra gelin derler kan ve idrarda alabilirler
mylovebaby Ben kalp atışı için 6.4 de gittim kalp oluşumu var dedi doktor ama çok küçük bir sonraki gelişinde dinleteyim boşuna ısı yollamayayım dedi
Tulinbozlak gmzkr hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağınıza Allah nasip eder keseyi gördüğü için Beta HC istememiş olabilir
[silindi] gmzkr duyulma ihtimali yüksek. 7. Haftada duymuştuk biz. Ama duyulmazsada hemen endişe etme bazen 8. Haftayı bulabiliyormuş. 🐣
gmzkr [silindi] Peki 7+3 te kese içinde embriyo görülmeme ihtimali var mı? Boş gebelik olur diye de korkuyorum aklıma her şey geliyor 🥺
[silindi] gmzkr bende çok korkuyordum. Allah inşallah sağlıklı gebelik nasip etsin. Güzel düşünelim güzel olsun. 🌸 bebekte görünür. İlk keseyi gördüm bende sonraki hafta bebeği sonraki hafta kalp atışı. Ama o haftalar hep korkuyla geçti. Seni çok iyi anlıyorum.
ozgeoner gmzkr duyulur canım kalbini ferah tut Allah’a güven onun planı bizim için herzaman en hayırlı olandır