baby0707 Boyatilir dedi doktorum ama cesaret edemiyorum telemden yol geciyo resmen benbeyaz oldum doguma yakin boyaticam ama lohusalik iyilesme sureci fln gitmem cok daha zor olucak diye oda
ylnydgd Bana da 12 den sonra amonyaksız boya ile boyatabilirsin dedi 15. Haftada amonyaksız boya ile boyattım. Beyazlarım var, çalışıyorum da kendimi çok bakımsız hissediyordum psikolojik olarak iyi geldi
ylnydgd ongen kuaförümle arkadaş gibiyiz o aldı geldi boyadı. Komple boyadı. Gratiste falan da var ama.