Ipekkseren1 Bilmiyorum ama ameliyathaneyi merak ediyorsan aşağda nst odasında ki ebelere söyleyince yönlendiriyorlar görüyorsunuz benim de Melih Şaş 13 Ekime gün verdi işte. Eş konusunda sıkılar galiba biraz diğer anneler de oldığu için rahatlık konusunda. Odaları felan temiz ama hastanenin ebelerde çok ilgili.