Rabia-Bay44 bende belirti yok ama en başımdan beri enfeksiyon var. Tek saşelik ilaçtan kullandım kaç kere, temizliğe dikkat ediyorum, bol su içiyorum, tuvalete sık sık gidiyorum, ona rağmen geçen hafta yine çıktı enfeksiyon. En son kızılcık özü aldım onu kullanıyorum bakalım inşallah o etki eder.