Merhaba kızlar bu benim ikinci doğumum olacak inşallah özel hastaneye gidiyorum doktorum doktorum normal doğum sonrası çok güzel daraltma yaparım dedi ilk başta aklıma yatmıştı daha sonra arkadaşım o doktorda normal doğum yaptı doğumdan sonra genel anestezi ile uyutup daraltma yapmış bu durum beni tedirgin etti normal doğum yaptıktan sonra o acının hemen arkasına genel anestezi almak mantıklı mı sizce sütüm etkilenir bebek ne yapacak o sürede diyede düşünüyorum