Deletedmom_8793 dilek190 hadi bakalım hayırlısı olsun hakkınızda aynı hafta ayni gündeyiz bizde pazartesi gideceğiz kontrole
cylnboran04 dilek190 benim doktorum soylicekti birakmadim 16 haftada daha net olsun dedim 15 ekim ogrenicem insallah
dilek190 Deletedmom_8793 valla gecmedi günler hayirlısı bir oglum var Rabbim gönlümüzdekini nasip etsin sağlıklıca hayirlisıyla 🥰