alpek Kızlar dün yaptım negatif bu sabah yaptım laboquick marka gebelik testi çok silik çizgi çıktı gibi siz de bakar mısınız lütfen
Deletedmom_8793 alpek aşırı silik görüyorum ama bilemedim hakkında hayırlısı olsun bir iki gün sonra tekrar yapın veya pazartesi ASM de kan verin isterseniz
alpek Teşekkür ederim kızlar tekrarlayayım pazartesi belirginleşir inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻