Kevser_ustnn normal 24 sezaryan 30 canım doğum yapacaksan da muhakkak Ahmet hocayı öneririm 3 gebelik boyunca takibimi onda yaptım doğumu da onda yaptım sadece ikizler için bu sefer orda doğum yapmıycam oda maddi olanaklardan dolayı ama kontrollerde yine Ahmet hocaya devam