pirana61 Arkadaşlar tüp bebek transferi oldum pozitif en son verdiğimde 434 tü on gün sonra gel dediler normalde kasıklarımda şişlik vardı sabah kalktım şimdi ise yok bişey mi oldu acaba
Nisanmomy pirana61 bende tüp bebek anne adayıyım. Gebelik öncesi ve bu süreçte kullandığımız ilaçlardan kaynaklı arada şişlik olup arada olmayabiliyor. Ama içiniz rahat etmıyorsa hastanede beta baktırın isterseniz yükselişi takip edersiniz
0925 pirana61 belirtileri gider gelir bir anda progestan seviyesi dalgalanıyor merak etmeyin öyle oluyor Bende tüp bebek annesiyim sağlıkla vaktinde gelsin
betulmommy pirana61 bebiş zaten daha çok küçük hemen belirtiler olmayabilir ki ben 15. Haftadayım tüp bebekle gebe kaldım hala hiç belirtim yok
pirana61 0925 teşekkürler bende öle düşünüyorum aslında ama işte rahat etmiyor içim sorayım dedim sağolun
pirana61 betulmommy yok ben belirti aramıyorum bana göre olan bir durumun gitmesi beni rahatsız etmişti teşekkürler cevabınız için