emsal12 Merhaba canım benimde ilk bir hafta çok dengesiz artış olmuştu bir haftanın sonunda lekelenmem başladı kahverengi şekilde tekrar beta verdiğimde değerin düşüşe geçtiğini gördüm 3-4 gün kadar böyle kahverengi lekeyle geçti daha sonrasında adet oldum sıfırlandı bir sonraki ayda gebe olduğumu öğrendim şuan 36 haftalığım, seninki de yüksek ihtimalle kimyasal olabilir doktora gitsen bile ilaç vs vermiyor bence bekle derim 🫶