Kızlarım ben şuan hastanede yatıştaym 35 haftalık gebeyim. Şuan sadece nst ye giriyorum ve tansiyoma düzenli bakılıyor 3 gündür tansiyonumda iyi nst de çok şükür çıkış yapmak istiyorum ama tedavi red imzalaman lazım diyorlar bebeğin ve kendimin sorumluğu bana ait diye. Neyse sormak istediğim şu ben bu hastanede doğum istiyorum son 3 haftam kalms başka hastane zaten bakmaz ama çıkış yaparsam doğum için sıkıntı olur mu tedavi red istedin doğuma gelme muamelesi görür müyüm?