Kızlar bir oğlum var 1 skar gebelik geçirdim kütaj oldum.şimdi test yaptım pozitifti. Doktora gittim kese doğru yerde fakat 6+3 olması gerekirken 4 bucuk 5 haftalık gibi geriden geliyor dedı kalp atısını duyamadık. 1 hafta 10 gun sonra yenıden gel dedı eger gene duymazssak ya kendın düşürğrsğn yada küretaj olursun dedi . Geç döllenmede olabılır dedı . Kafam cok karışık moralım bozuk üzgünüm aynj leyleri yaşamaktan korkuyorum. Yaşayan var mı ? Sonradan kalp atışı duyanlar var mı?