Rabia-Bay44 bekardım vardı evlendim arttı hamile kaldım korkumdan 3.5 litre su içmeye başladım yine vardı ama çok şükür daha rahat geçti . Doğum yaptım 2 ay oldu başlıyor yine ve hala 3 litre su içiyorum ağrısız atlatmak istiyorsan tek çare su Ve yağda iyi geliyor kesinlikle kullan eczanelerde de var kargo beklemek istemezsen kullandığın gün bile rahatlatıyor hamilelikte çamaşırın karnıma gelen kısmına döktüm korktum biraz hiç doktora da sormak aklıma gelmedi danışarak kullan bence