nurgulozdemr Kızlar iki gün önce betam 30 çıkmıştı yükselmeyi takip etmek için test yapıyordum ve bugün tekrar kan vermeye gidecektim testte koyulaşmayı gördüm fakat kırmızı renk lekelenmem oluyor kimyasal gebelik mi yaşıyorum ne yapmalıyım şuan bilmiyorum
Dadas nurgulozdemr yerleşme olabilir düşük riskin olabilir onun için Progestan verirler. Umarım sağlıklıdır bebişin annesi 🤲🤍
meliiissss nurgulozdemr lekelenme bazen olabiliyor moralinizi bozmayın doktorunuzla hemen iletişime geçin bence vakit kaybetmeden