eylusko Gebeligim ama karnım özellikle sabahları hiç olmuyor akşama doğru biseyler yedikçe şu içtikçe şişiyor. Benim karnım ne zaman büyüyecek ya . Tam tersine 1. Gebelikte hemen cikmisti
Mcan eylusko 🤣🤣🤣 yapısal olabilir ilk gebelikte pek hevesli oluyor insan o yüzden minicik bile çıksa daha çok çıksın istiyor.18 haftalık hamileyim dogurdum dogurcam gibi buda tuhaf ve normalde de zayıfım yani kilo da almadım.6 dan snra yuvarlanacagiz zaten sabır 🤣🤣
beyzzsenturkkk eylusko 2. gebeliğim senin aksine karnım daha erken çıktı şişkinlikten ziyade gerçekten karnım var 😂
bahar8 eylusko Bende aynı durumdaydım.Benimde 2. Gebeliğim şimdi çorabımı giyemiyorum.😂Her sabah stres yapardım. Keyfini çıkar bence büyüyecek 🥰
Ciceklerisever Ben de 16 haftaligim hic karnim yok ilk gebeligim 😂 daha dun kontrole gittim bebek de saglikli doktorum normal dedi, biz sabirsiziz galiba :)
eylusko Ciceklerisever ayy ben hamile gibi görünmek istiyorum ama iyi mi ediyorum kötü mü bilmiyorum 😅😅 16. Haftada duz karin tuhaf 😅
eylusko Mcan ben o kocaman gobusu çok seviyorum ya ilk gebeligimde de çok hoşuma gidiyordu şimdi de çok hevesliyim😀
klncbebek eylusko yalnız değilsin benimde ikinci hamileligim kalktığımdan beri aynaya bakıp duruyorum ay hiç yok normal mi bilmem bebek nerdeki acaba diye düşünüyorum 😅bizde 14 haftalık olduk
Melismelo Kilolu biri olarak 4. Gebelik göbek tabi vardı ama karnımda şişdi 17 haftalık oldum benim tam tersi hoşuma gitmiyor bu yüzden üzülüyorum malum dahada cıkacak şimdikden böyle olması iyi değil🙁
eylusko Melismelo işte durum bizde tam.tersi zayıf hamile kaldım ve hiç hamile hjbi görüşmüyorum. Az belli olsun istiyorum sabah dümdüz oluyor
mrym32 eylusko yine senin haftan erken canım ben 22 haftalık hamileyim benimde 2. Gebeliğim hala hamile olduğumu soylemesem kimse anlamaz hiç belli değil ilkinde de pek çıkmamıştı zaten
mrym32 eylusko yani çıksa iyi olur hiç öyle koca göbüşüm olmuyo buna rağmen bile çok fazla catlagim oluyo