H_selooo 2 tane doktora gittim 2side bacak arasını net olarak gösteriyor kız dediler bacak arasını gördükten sonra yanılma payı var mı acaba detaylıya kadar sabredebilir miyim hiç bilmiyorum birde siz bakar mısınız?
Elf_ars H_selooo yanılma payı az kızdır büyük ihtimal benim ilk oğlumda 12. Hafta da şimdi ki gebeliğimde 14. Hafta netleşti 20. Hafta ayrıntılıda da aynıydı
Ruruu H_selooo oy masallah ☺️ ben kesin cinsiyeti 16-17 haftalikken ogrendim doktor %90 kiz dedi oyle de cikti kizimiz olacak insallah 👼🏻