zlemceylan Cimcime30 canım benim daha erken çok çok silik ince gibi geldi bana ama 10. Günden sonrasında testte çok silik görünüyor 🥰
GozdeKB Cimcime30 canım ben göremedim ama bu konuda tecrübeli değilim arkadaşlar daha iyi bilir testi 9 unda yaparsan daha iyi olmaz mı
etkafa Cimcime30 ben çok silik görüyorum 🥺ama dediğim gibi daha 5 gün var ve erken benim ki 5 gün kala negatif 3 gün kala pozitifti🌸
[silindi] Cimcime30 bende çok silik gördüm sanki. Yarın kesinlikle tekrarla varsa mutlaka biraz daha belirgin hale gelir🌺 inşallah vardır 🤗