Deletedmom_878 Kızlar 27 sinde adet olmam gerekiyordu olmadım sonra 2 sefer idrar testi yaptım negatif 2 sinde kan verdim beta hcg 0.2 gebe değilimdir değil mi çok daraldım regli olmak istiyorum lütfen yardımcı olun stres yaptım baya
nurssmom Deletedmom_878 bence sadece adet gecikmesi yaşıyorsunuz hamile olduğunuz stresinden çıkarsanız belki adet olursunuz
aysct 2 si yazmışsın pardon, eğer ihtimal varsa 2,3 gün içinde olmazsan tekrar kan ver geç yerleşme de olabilir
Deletedmom_878 aysct normalde ihtimal yok düşünmüyorduk ama stres yaptım geciktikçe kanda çıkmaz mıydı
Deletedmom_878 aysct Geç döllenme olsaydı da testte çıkmaz mıydı adet söktürücü falan kullanacam da tam elin olmak istiyorum
Deletedmom_878 Gokturkmom_ 7 gün gecikti 5 gün geciktiğinde kan verdim beta 0.2 çıktı ama hala regl olmadım
Papatyaaam1 Deletedmom_878 adet te 1 hafta 10 güne kadar ki gecıkmeler normalmiş stres yapmayın bence strese havaya yedıklerınıze bağlı olabılıyormus gecıkme
Deletedmom_878 nurssmom inşallah 5 ay önce bir düşük yaşadım tekrar öyle olur diye çok stres yaptım ondan da olabilir galiba
nurssmom Deletedmom_878 evet stres gerçekten çok etkiliyor. Hiç bir sıkıntı olmamasına rağmen 15 gün geciktiğini bilirim. İnşallah sağlıkla tekrar hamile kalırsınız moral bozmayın. 1 düşük 1 kalp durması yaşadım 3.hamileliğim 28 haftalığız
mutlumoomm Deletedmom_878 stres yaptıysanız da gecikme olmuş olabilir geç döllenme de olsa kanda net çıkmış oldurdu düşük de olsa sonucu
Deletedmom_878 mutlumoomm anladım inşallah öyledir çok teşekkür ederim 5 gün geçe negatif çıktı kanda ama bir çok yerde geç döllenmeden dolayı negatif olanları okudum çok fazla stres oldum
Deletedmom_878 nurssmom inşallah çok teşekkür ederim diğer gebeliğimde bilmeden ilaç kullanımı yüzünden düşük oldu bunda da eğer gebelik varsa vitamin ilacı ağrı kesici kullandım aynı şeyleri yaşarım diye stres yapıyorum inşallah gebe değilimdir
nurssmom Deletedmom_878 vitamin ve ağrı kesicilerin zararı olmuyor diye biliyorum ne kullanmıştınız ?