H_selooo Bir anda ağrı saplanıyor gidiyor uzun süreli ağrı degilde 5 saniyelik falan neden olur acaba bu ara doktora gitme şansım olmadı o yüzden yaşayan varsa söyleyebilir mi?
MelisSezen H_selooo bana da oluyordu uzanıp kalkınca hapşırınca falan. 19. Haftadayım artık pek olmuyor. Magnezyuma başladım onun etkisiyle mi geçti bilemiyorum
H_selooo MelisSezen banada yazdı doktor multivitamin ama hiç içemiyorum ya kötü yapıyor beni bi sakıncası var mı acaba içmemenin 🥲
MelisSezen H_selooo vifolic diye bir multivitamin var tadı mide bulandırmıyor doktor önerdi ben onu kullanıyorum içinde de her şey var, deneyebilirsin. Annenin ve bebeğin takviyeye ihtiyacı oluyor içsen iyi olur
MelisSezen H_selooo ama magnezyumu ayrı kullanman gerekiyor, hap şeklinde de var suya karıştırılan da var doktoruna sorabilirsin
izelaren Banada oldu bir kaç gün sonrasında geçti sol kaşığına daha çok anlık bıçak saplanması gibiydi doktorada gittim bir sıkıntı görmüyorum dedi