melissa0615 Kızlar kasıklarım zaten ağrıyor da 3 gündür çok gazm var sabahları ağrıyla uyanıyorum isalle sonuçlanıyor böyle belirti yaşayıp hamile olan var mı
berfiny melissa0615 Aynı Bende Öyleyim Daha Ben Antep Yapıcaktım Sizinkini Gördüm 9+4 De Aşırı Derecede Gazım Oluyo Ve Karın Agrısıyla Uyanıyorum Ama İsal Degilim
bahar8 melissa0615 Benimde aşırı gaz sancım oluyordu. Reglimde gecikmeyince hiç anlamamıştım.Üstüne regli olmuşum aslında üşüttüm zannederken hamile olduğumu öğrendim.Sizde güzel haberler alırsınız inşallah 🙏