Hamileliğimin 3. ayından itibaren magnezyum kullanmaya başladım. 2 defa çok ciddi şekilde kramp girdi ayağıma. Doktora sordum günde 2 defa iç dedi. Sabah akşam içiyorum. Şu an 8.5 aylık hamileyim ve o günden beri hiç öyle bir sorunum olmadı. Magnimore diye bir ilaç kullanıyorum. Tavsiye ederim ☺️