Ben ne 2li ne de 3lü yaptırdım çünkü bebekte kötü bir şey yoksa bile kötü bir şey söylendiği zaman annenin hamileliği zehir oluyor örneğin taramalarda kötü şeyler söyleniyor yanlış teşhis konuluyor bebek doğuyor hiç birşeyi yok annenin hamileliği zehir olduğuyla kalıyor . Birde ben doktoruma sordum 4 lü tarama testi Türkiye’de yapmıyor dedi