Alyaveysel Kızlar gluten basgiskligim yüksek hamile kalmak icin glutensiz besleniyorum, baharatlarda capraz bulasma riski varmış, acaba benim gibi ola varmi ayrı baharatmi kullandınız yoksa normal mi kullandiniz
bkb35 Alyaveysel ben çölyak hastasıyım baharat kullanıyorum açıkçası doktorum da bu konuda uyarmadı hiç
Merve9337 Alyaveysel Bende de gluten hassasiyeti olduğu için ve gebelik istediğim için glutensiz beslenmeye başlamıştım ama baharat bende normal market baharatı kullanıyorum hiçbir sıkıntı olmadı şuan ikizlerimi bekliyorum Rabbim sizede nasip etsin inşallah 😊
Alyaveysel Merve9337 teşekkür ederim hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah, siz gebelikten once bagışıklık baskliliyaci ilaçta kullandinizmi bu ay bende tedaviye basliyacam
Merve9337 Alyaveysel Amin inşallah. Yok hiç ilaç kullanmadım sadece gebelikten 2 ay önce glutensiz beslenmeye başladım