Çok sıkıldım bir an önce doğsun istiyorum 38+5 hurma ananas ahududu çayı içiyorum sürekli hareket halindeyim küçük bir kızım var onun sayesinde doktor 41 e kadar bekleriz diyor ama ben beklemek istemiyorum doğum başlatır dediğiniz önerileriniz var mı :((