Merhaba hanımlar aşırı stresli bir dönemden geçiyorum o yüzden sizinle paylaşmak istedim. Şuan ikinci gebeliğim 27+1 iz. İlk gebeliğimde 38+4te kordon dolanmasından dolayı sezeryan olmuştum. Hiç bi sorun yaşamadık elhamdulillah. Bu gebeliğimdede 25+5te rutin kontrol için gittiğimde bebeğin aşağıda olduğunu ve 2 cm açılmam olduğunu öğrenmemle şok oldum. Bi gece hastanede yattım genital kaşıntım vardı buna bağlı enfensiyonum çıktı antibiyotik endol ve progestan aldım 2 dozda ciğer geliştirici yapıldı ertesi gün aşağıda biraz boşluk oluşmuş evde yatıcaksın dedi doktorum. 2 doz endol 3 doz progestanım var fitil olarak. Dün tekrar kontrol gittim sürekli yatıyorum 38 leri görürmüyüz dediğimde fazla iyimser bir tarih dedi iyice strese girdim tuvalet dışında hiç kalkmıyorum yemeğimi yatağıma getiriyolar sürekli yatmaktan dolayı hem ağrılarım arttı hemde stresim bişey olurda anlamazsam diyede korkuyorum. 3.5 yaşında oğlumuda mecburen kendimden uzaklaştırdım oda ilgi istiyor ama karnıma ters bir hareket yapmasın diye tutarken ayrıca strese giriyorum. Karnımdakide çok küçük bu haftalarda böyle bi sorun yaşayıp vaktinde doğum yapan varmı yada erken doğum olsada sağlıkla kavuşan?