Gokturkmom_ Hepimizin gebelikte vazgeçemediği yemeden duramıyorum dediği bir şey vardır elbet, benim pizza 🍕 ve hamburger 🍔 Sizin vazgeçemedikleriniz nedir? 🫡
1kovakizi Gokturkmom_ sucuk,mayonez,noodle😂 tabiki her gün değil arada bi ama insanın canı istiyor allaha şükür bebişim sağlıklı
Cihanella Ben de özellikle 35 hafta çalışınca öğlen yemeklerinde maalesef bu tür şeylerle beslendiğim çok oldu neyseki her sabah kahvaltımı güzelce yapmaya özen gösterdim ve tatlıdan hiç kopamadım 🤐
bingaling562 Gokturkmom_ Allah affetsin dün 1 paket cips gömdüm 😅 sonrası pişmanlık ve bir daha yemicem bu sondu çırpınışları 😂
Deletedmom_290 bingaling562 cıps sıze dokunmuyor mu hamılelıkte ıkı üç defa yerken mıde bulantısı kusma yaşadım ve Bırdaha yemedım
Teacherobilmi bebecim gebe diyetisyenine başladım kilom biraz fazla arttığı için bir de gelişme geriliği var dediler çok dikkat ediyorum yoksa normalde yasak mı bilmiyorum ben listeye göre besleniyorum şuan tamamen
iyiliktozu Gokturkmom_ sucuklu yumurta. Ama Allah’tan sucuğu babamlar kendileri et baharat alıp yaptırıyorlar ona güveniyorum. Pizza yersem sebzeli hamburger yersem iyi pişmiş yiyorum. Ben hiç beslenmeye dikkat etmiyorum yaa . Lahmacun felan yazan olmuş, bence onlar zararlı bile değil ki etli ekmek iste 😆