Kızlar 36 haftalık hamileyim rutin kontrollerimi sağlayan doktorum bebeğimde 4 hafta gelişim geriliği olduğunu söyledi 2 kg civarında imiş bebeğim bu yüzden beni CBÜ üniversite hastanesine sevk etti nst gayet iyi çıktığı sancım olmadığını ve suyumun yeterli olduğu söylendi ultrason da da olumsuz bişey söylenmedi ama bebek küçük olduğu için yatış önerdiler ama çevre duyumlarım yüzünden ben o hastaneyi istemedim yarışı reddettik pzt günü için Manisa şehir hastanesinde bir kadın doğum doktoruna randevu aldım sizce yatışımı orada sağlarlar mı