Kucuk_dunyam Kızlar hiç bir sebep yok ortada çok uykum var ama saat 7 olmuş gram uyuyamadım ya niye böyle oluyor çok saçma değil mi tek ben miyim böyle olan
Bus51 Kucuk_dunyam ben de aynıyım canım .Baız geceler hiç uyuyamıyorum ,bazılarında 2 saatte bir uyanıyorum .Ama benim stres kaygıdan dolayı oluyor.
Ssozdmr Kucuk_dunyam artık dolunaaaymı burclardan mıı her gece deli gibi uyuyan bende uyuyamamaya başladım 34+4de.
Kucuk_dunyam Bus51 neyi stres yapıyorsunuz normalde bende kaygılı insanım ama şuanda kafama taktığım birşeyde yok
Bus51 Kucuk_dunyam Bende takmamak için uğraşıyorum ama zihin durmuyor maalesef,zamanla değişiyor takıntılar ondan uyuyamıyorum.2 saatte bir uyanıyorum
Baklavaseverim Kucuk_dunyam içten içe eskileri düşünüyorsundur insan bazen iyiyim stresim yok dese de düşünüyor fark etmeden ben öyle olunca ayetel kürsi okuyorum bi bakıyorum 1 saate uyumuş oluyorum 🤣🤣
Kucuk_dunyam Baklavaseverim bugün uyumadım aslında her gün 1 saat uyurdum ama bugün o da yok 😂 bende okuyayım inşallah uyurum
Sedooo Hepimiz öyleyiz galiba ,ben de 35+2 yım ve tuvalet ile kanka olduk artık orada yatacağım ,tuvalete gitmekten bu saat oldu yoruldum 😔😔 Allah’ım hepimize huzurlu zamanlar versin ,hayırlısı ile atlatalim su zamanlarımizi inşallah 🙏
ipek63yldz_ Sedooo Ayy benim gibi biri daha aynı haftadayız bizde 35+1 olduk bugün 🤲🏻 lavabodan çıkmaz oldum 🤦🏻♀️ sizde hamilelik agrı sancı falan nasıl gidiyor acaba ❤️
deletedmom43191 Kucuk_dunyam bende ayniyim şu son 1 haftadir gercekten aşırı stresliyim sütüm çekildi uykularım kesildi iştahım yok 😔😔😔
QueenBahar_ Kucuk_dunyam Neden acaba doğumunuz mu yaklaştı acaba son haftalarda uyku sıfır oluyor ztn
Sedooo ipek63yldz_ valla ara ara bu aralar adet olacakmış gibi bı ağrım var anlamadım özellikle bugün geceden sabaha dek sürdü belimden aşağısı tutmuyor gibiydi normalde gün içinde pek ağrı falan olmuyor sadece şişkinlik falan oluyor ay bilmiyorum ki vücudum çok ağırlaştı taşıyamıyorum galiba 😑😑 sizde var mı bu tarz agrilar
NoName_ Kucuk_dunyam sık uyanmak,uyuyamamak vücudunuz hormonlarınız sizi bebeğe hazırlıyor bence ondan bir doktor öyle anlatıyordu bebek doğduktan sonra geceleri 2 saatte bir kalkp besleyeceğiniz için 🤭ama bir şey düşünmediğinizi düşünseniz bile bilinçaltı durmuyor sürekli düşünüyorsunuz aslında hamileliğin verdiği yorgunluk gerginlik olunca bir de,ben hamileliğimin hiçbir dönemimde hamile kalmadan önce uyuduğum gibi uyuduğumu hatırlamıyorum aslında uyku hali daha çok olmalı ama bende olmadı enerjiktim daha çok 🤭şuan oğlum 1 aylık ve o uyumadığım uykulara ihtiyacım var 😂
Kucuk_dunyam NoName_ uykuyu baya çok severim aslında ama dediğiniz gibi olabilir vücut alıştırma yapıyor heralde bebişler için