Fatnur38 ayy kızımds bende böyleydim sarılığıda yoktu ama uyandıramıyordum kriz geçiriyordum ya çok zor bi süreçti, sağlık ocağındaki ebe ayak topuğuna sertçe parmağınızda vurun dedi baş parmaklar orta parmağı birleştirip vuruyoruz ya o şekilde, canını acıtmaz korkma sinirlenip uyanır dedi ve işe yaradı bizde, ayrıca yüzünü hafiften boynunu ıslak pamukla siliyordum bazen altını açıyordum o şekilde zorla kalkıyordu.. Allah yardımcın olsun 1ays tekrar bu süreç başlayacak bendede korku başladı şimdiden😃