Merhaba arkadaşlar erken doğum riskim 34.haftadan başladı ve o haftadan beri bebeğimin kalp atışları hep çok yüksekti ve plesantam yaşlanmıştı sürekli doktor muayenesine geliyordum bir kaç gündür haraketlerde azalma hissettiğimi farkettim hep yeri daraldı normal diyenler oluyordu ama hiç birine kulak asmadım çünkü bebeklerin en hareketli olduğu haftalarmış bugün normal kontrol diye geldim ve bebeğin kalp atışı yine yüksek çıktı bebek içeride sıkışmaya başlamış bu sebeplede haraketleri azalmıştı acil sezeyana alındım zorlu bir süreç ama geçicek diye teselli ediyorum kendimi hamile olan herkese hayırlı kolay doğumlar olsun inşallah