Kelebek671 Enfeksiyon ile vajinal doğum mümkün mü? , Çünkü vajinal enfeksiyon yüzünden 36. Haftadayım ve günlerdir acı çekiyorum. Doğumda nasıl bir acı çekeceğimi tahmin edebiliyorum çünkü çatı muayenesi bile çok can yakıcıydı.
tatlibebegim_ Kelebek671 hamileliğin başından beri enfeksiyon vardı aşırı geçmedi fitil antibiyotik vs kullandım işe yaramadı hep akıntı olurdu sarı yeşil pıhtı şeklinde hep düşerdi normal doğurdum 38+5 de