kızlar doktorum 30. haftada bebeğin çok aşağıda olduğunu ve çok az bir rahim ağızı kısalığı olduğunu söyleyip progestan iğne vermişti. iğneyi 34. haftama kadar kullandım, 34ten 36ya kadar da fitil kullandım fitili son kontrolde kestik bugün 36+4üm. son kontrolde yine bebeğin başının çok aşağıda olduğunu doğum pozisyonu aldığını ve başının iyice yerleşmiş olduğunu söyledi ben zatem sürekli alt tarafımda baskı vajinamda hareketlenme hissediyodum. fakat bana doğumun erken olabilir falan gibi bir şey de söylemedi sadece artık fitile gerek yok bebek kendi istediği zaman gelebilir müdahahle etmeyeceğiz dedi. Ben açıkçası doğum pozisyonunu alması başının yerleşmiş olması kısmından pek bir şey anlayamadım doğumum yakın mı yoksa baş aşağı da olsa son haftasına kadar doğmayabilir de mi demek bu🤷🏼♀️