4 haftalikken hamile oldugumu ogrendim iki ayri kese gorundu birinin etrafinda kanama alani vardi digeri normaldi biri normal olmasi gereken boyuttaydi digeri kucuktu hamileligim ikiz olarak baslamis fakat biri gelismemis dusuk olmamasi icin kullandigim ilacla gelismeyen kese artik ultrasonda gorunmuyor ikiz hamilelik baslayipta tek keseyle devam eden var mi…