Kızlar bugün tam 39 haftalık oldum. Hiç açıklığım yok nstde sancılarım çıkıyor. Doktorum bugün 4 kere nst istedi. Haftada bir değil üç güne bir gel dedi artık. Eşim iki hafta sonra eğitime gidecek şubat ayına kadar görüşemiyeceğiz. Devlet hastanesi olduğu için kendi gelmezse 41e kadar bekliyorlar. Eşim bebekle vakit geçiremeyecek diye çok üzülüyorum. Doktora anlattım durumu sıyırma işlemi yapar mısınız dedim 39. Haftadan sonra uygun görüyorum dedi. 🥺 doğurmak istiyorum artık. Alt tarafta çok baskı var artık oturup kalkarken can çekişiyorum sanki. Her gün yürüyüş ananas hurma labor egzersiz yapıyorum bana mısın demiyorum. Hiç açıklığım yok. Salı kontrolüm var pazartesi hamama gitmeyi düşünüyorum. Açıklık olması için siz neler yapıyorsunuz yardımcı olun lütfen 🥹🫶🏼