Ballkusum_33 Dilara9422 bende de vardı yerleşme kanaması dedi kahverengi akıntı oldu bı hafta kadar geçti ama progestan kullanıyorum o zamandan beri
Sebastianbaci Dilara9422 yerleşirken çok normal bana da progestan iğnesi verdi kullanmadım bile geçti çok yaygın veriliyor diye düşünüyorum kanamam olmadı sadece ultrasonda gördü bunu
Dilara9422 Sebastianbaci ben de vardı ama 2 aylık zaten hemen hemen 2 ayda bi 3 gün geldi üstüne görme oldu bu ayda sadece peçeteye geldi yazdı kullanıyorum bakalım