Merryy
Iyikilerim
Lütfen yanlış yönlerdirmeyin. Alttan muayenenin herhangi bir zararı yoktur. Düşüğe ya da kalp durmasına neden olmaz. Sizin bebeğiniz zaten sağlıksızmış ölüm nedeni bu olmuş, alttan muayene değil. Ben 34 haftalık hamileyim defalarca alttan muayene oldum be bir sağlık sorunum ne de bebeğimi etjileyen birşey oldu. Tamamen kulaktan dolma asılsız bilgiler. Birbirimizi yanlış yönlendirmeyelim.