Remm umynurr ben doktora ilaç yazdırmadan önce tahin yiyordum. Geceleri mide yanmasından uyandığım zamanlar olmuştuu
Zumruduanka160 QueenJ hayır iki türlü prosedür var dedi biri hamileyken bir doğumdan sonra dedi . Ben doğum sonrasını tercih ediyorum dedi
yeniannelif umynurr canım doktorunla konuş mide koruyucu versin sakımdası var mı diye sor , ben ilk başta şurup kullandım ama yanmam devam ediyordu mide koruyucı verdi en son onunla rahat ediyorum ☺️☺️
sinem98 umynurr benim doktorum 37 den itibaren bakıyormuş çatı muayenesine. Bakalım benimde 3 hafta civarında zamanım var çatı için
yeniannelif umynurr aynı durumdaydım küçücük bişi yesem sanki soluk boruödan mideme kadar yara gibi acıyordu