Kızlar merhaba bugün merdivenlerden inerken ayağım kaydı düştüm üç dört merdiven popo üstü kaydım kasık ağrım falan yok ama belimin sol tarafını vurmuşum ve şişlik var küçük bi oğlum olduğu için bırakıp hastaneye gidemiyorum uzak bir yerdeyim aileme sizce endişelenmeli miyim