Üstünüze giymek için sabahlık tarzı bişey alabilirsiniz ☺️ bazı anneler doğumhaneden çıkınca üşüyebiliyormuş, ben yanıma almıştım her ihtimale karşı, emzirme sütyeni ve atleti çok kullanışlı oluyor ilk etapta, sık sık emzirmek gerektiği için pratik oluyor, sıcak su torbası tavsiye edebilirim, göğüslerinize sıcak kompress yaparsınız sütünüzün hemen gelmesi için, göğüs kalkanını da metal olandan değilde Philips aventin şeffaf kalkanları müthiş bişey, 1 kere bile göğüs acısı sızısı hassasiyeti hiç bişeyi yaşamadım, çekim yapacaksanız tacınızı, saç şekillendiricinizi felan unutmayın ☺️ sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 💐