Sabahtan beri başım öyle bir ağrıyor ki tam ensem de aynı şekilde gözümü kapatsam daha çok ağrıyor sanki 2 tane ağrı kesici içtim limonlu su içiyorum geçmiyor hastaneye gidip gitmemk arasında kaldım boşu boşuna giderim diye de tedirginim hamileyim diye bişey yapmazlarsa eğer