NvS Sila1245 ah ah sen mı bn mı 37+6 olduk bnı her goren sen hala doguramadın mı dıye soruyo gece gündüz sancılansam yada suyum gelse dıye 4 gozle bakıyorm tık yok ara ara agrılar bu kadar ne nazlı cıktın be kızm dıyorm oturdm beklıyorm 😂
Sila1245 NvS aslında okadar acele etmiyorum nzmn gelirse gelsin modundayim etraf resmen benim seyimi gözlüyor 😬 sanki dogunca onlar bakicak onlar sabahlicak emzorcek
NvS Sila1245 valla aynn oyle ama bn artık gelsn istıyorm cnkı cok agırlaştm yururkn bıle alt bolgeme agrılar gırıyo cok güzel bir duygu ve cok zor bı surec gercektn
ZhraFatih Anneballari58 bnce erken degil benim bebegmn kgsi falan da guzl de durmasna gerek yok bnce artik da gelmiyo iste 😁😁😁
Sila1245 ZhraFatih kizlar 10 dkk da 20 kere gaz cikardim nerdeyse noluyo ya icerde 😶 acaba bebek gelicekmi alakasi yokmu yada sastim kaldim
Pars Sila1245 37+4 üm.. ara ara bende de adet sancısı gibi sancı oluyor ama hafif sonrada geçiyor.. bel ağrısı ve kalça ağrısıda aynı şekilde.. bütün bu sıkıntılara ragmen bebeğim içerde iyice gelişsin istiyorum.. 15 mart doğumumuz umarım gününü bekler🙈
Rstasar Sila1245 bende 37+3 ama bende ne sanci ne agri ne yalanci sanci hicbirsey olmuyor ..Insallah normal gelir suni sanci falan istemiyorum
Senaamomm Bende 37 +2 yalancı sancılarım oluyo ama geciyo geri kasılmaların var bu ara ne zaman gelir ki 👶 ishal ve mide bulantısı yaşayan var mi bu haftalarda