Nurozi Kızım 26 aylık, 5 aylık da oğluma hamileyim. Kızıma çocuk odası almak istiyorum ama dolabını ikisi kullanacağı için 4 kapaklı falan istiyorum. Yakın zamanda oda takımı alan varmı nerden ne kadara aldınız ? İstanbul anadolu tarafında
Nisanmomy Nurozi görümcem geçen hafta ikeadan aldı 3 kapalı yaklaşık 26.000 tl civarındaydı. Yüksek kullanışlı bir dolaptı.