Giizem55 Canım ben Orduda oturum ama çocuk tedavisi için kendisine gidiyordum ve çok ilgili bilgili bir doktor. İnsanı rahatlatan bir yapısı var. Daha sonra aklına bişey takıldığında arayıp rahat bir şekilde sıkıntını anlatabiliyorsun. Samsunda otursam Hatice hanıma giderim net. Zaten sezaryan olursa Hatice hanıma gidicem iletişimimiz devam ediyor ama normal olursa 2 saat yol zor.