Doğum yapmış anneler ilk hamileliğim 37. Haftadayım bebeğin kafası aşağıda olduğu için ve kilosuda 3200 olduğu için doktorum erkende doğabilir dedi. Mesela sancım olduğunda ve suyum geldiğinde de bebek hareketli oluyor mu nasıl oluyor aydınlatırmısınız beni