Mor-kelebek happyboy_ yazıyı okumadan ankete katıldım. Altay Tuna daha çok hoşuma gitti bütün gibi olmuş ama o kadar eşya yaptırdım diyorsun icindede kalir koymasan o yüzden iki ismide kullanin Altay Göktuğ veya Göktuğ tuna gibi
anonimhesapp Eşya yaptırmışsınız eşinizin şimdi mi aklına gelmiş bence karar verdiğiniz isimden dönmeyin . Yada ilk isme eşinizin dediği ismi ekleyin eşyalar boşa gitmesin yenisi de yetişmez zaten 😂
happyboy_ anonimhesapp bende bunu dedim ama Altay Tuna’da istiyor ben göktuğ benim düşüncem Göktuğ Altay uyumlu gibi geldi