3boysmom kızlar burada mı happykidste mi okudum hatırlamıyorum. ama benim 2019 doğumlu oğlum var. bu ay ikizlerim doğacak. ben her ay 5 mi alacağım 10 mu? yani 3 çocuk 5 bin ama bu doğumumu 2025te iki bebek olarak mı sayacaklar. bilgisi olan yada tanıdığı yaşayan var mı hiç? biri 10 diyordu bi postta biri 5 kafam karıştı
hayirlisi06 3boysmom 3 ve ondan sonra ki ler 5.. Sizin ikinci için 1500 Üçünci. İçin 5000 Toplam 6500₺ aylık Benim İkizler olacak ama iki çocuğum var Dolayısıyla 3 ve 4 için alacağım 5+5=10 Diye düşünüyorum!!
mor_menekse1 3boysmom benimde ilk ikizlerim oldu şimdi tek gebelik ama 3. Çocuk sayılır mı merak ediyorum ikiz bebek yardımı veriyorlardı bu yeni yasa cikmadan 2022 li ikizlerim her ay 2 bine yakın para yardımı veriyorlardı 2 yaşını doldurduklarinda kesildi şimdiki bebeğim 2026 da doğacak insAllah 🤲🏻 3. Sayilirsa her ay 5 bin diye biliyorum bnde merak ediyorum 😍 sağlıkla gelsinler
Havin49_ 3boysmom bence 5000 bin çünkü benimde bi oğlum var ikizlerde hamileyim sonuçta ikiz olunca yine üç çocuk oluyor değişen bişey yok bence beş bin
Goncaa420 3boysmom bende ikiz gebeydim doğum yaptım 1 ay önce ilk önce 6500 alıyorsun sonra her ay 1500 alıyorsun
3boysmom hayirlisi06 doğru diyorsunuz ben 6500 olarak hiç düşünmemiştim 5 e odaklamıştım kendimi. ya bazıları şey yazmış ikiz bebek ama tek doğum vs diye ondan kafam karıştı
sananegerekvar hayirlisi06 hayır yanlış hesaplama . İkiz için başka yardımlar yerler var ama Bunda öyle değil ikinci üçüncü olarak sayılıp 5 bin veriliyor
3boysmom mor_menekse1 aminn inşallah. bu ikiz bebek için aldığınız yardım kalktı mı bilginiz var mı? onu bende okudum ama şimdi bu doğum yardımı var ya kalkmışmıdır bilemedim
hayirlisi06 3boysmom hayır tabiki öyle saçma şey mi olur ikiz diye 😍 sonuçta iki bebek. Kaçıncı haftadasnz Ben 23 oldum iş yapınca yoruluyorum İkı çocuğum dha var şok üstüne şok oldum yani
Asmel 3boysmom toplam 5 bin çocuk başına 5 bin değil,sizin 1 çocuk var 2 de geliyor toplam 3 yani 5 bin alacaksınız 5+5 olursa evde misal 2 yıl önce 2. Çocuğu doğan bu sene de 3. Doğan kişinin de 10 bin alıyor olması gerek öyle bişey yok.En üst ödeme toplamda 5 bin.Sizin 6500 alacağınızdan bile şüpheliyim ben sadece 5 bin yatacak size bence
mor_menekse1 3boysmom hiç bilmiyorum ama bence kalkmıştır tamamen değişti çünkü doğum parası ozman çocuk başı 300 TL bna 600 TL çıkmıştı şimdi oda yükseldi bu yeni yardımdan vercekler büyük ihtimalle eski ikiz yardımı 2 yaşına kadardı bu Yani olan 5 yaşına kadar illaki değişiklik olmuştur doğuma az kaldı demiştiniz haledince buraya yazarmisiniz benim 3 ayım var merak etim
sevilayalp hayirlisi06 mrb sizin ikizmi bende ikizlere hamileyim çok yorgun iştahsız ve uykuya doyamıyorum ..
3boysmom hayirlisi06 33 olduk kuzum. ne yürüyorum ne yatabiliyorum vallahi deliriyorum😂 rabbim yardımcımız olsun 28e kadar iyiydim evimin işini görüyodum. şimdi asla süpürge açamıyorum bile o derece
Tubiiiiiiii İkiz annelerini görünce mutlu oluyorum benimde 2019 doğumlu oğlum var şimdide ikizlere hamileyim 🥹
hayirlisi06 sananegerekvar benimki üçüncü ve dördüncü çocuk oluyor evde +2 çocuk var Yanlış hesaplama değil!
3boysmom sananegerekvar ya bende şey duydum bu doğum parası cıktı diye ikiz yardımını kaldırmışlar diye okudum. bide o 2 yaşa kadardı galiba. gerçi 5 binde az para değil allah bereket versin tabi ama merak ettim doğurunca bilgilenicem😂
sananegerekvar 3boysmom Yok ya duruyodu ben ilk basvurcagimda yanlış yere sormuştum orda ikiz yardımları var burda demişti
3boysmom Asmel kız sakin ol😂😂 artık ne yatarsaa yatsın. ben happy kidste bi kadında okudum kafamı karıştırdı o benin😂😂